Welcome, Guest
Please Login or Register.    Lost Password?

A Detailed Look At The Nike Air Max 1 Cherry Bloss
(1 viewing) (1) Guest
Go to bottomPage: 1
TOPIC: A Detailed Look At The Nike Air Max 1 Cherry Bloss
A Detailed Look At The Nike Air Max 1 Cherry Bloss 4 Months, 3 Weeks ago Karma: 0
Gym Class In De '70's: Sleepboot, Dodgeball En Floor Hockey
Ik geloof dat de juiste termijn lichamelijke opvoeding is, maar in de jaren nike voetbalschoenen sale '70 werd Chicago het wel een sportschool of gewoon een sportschool genoemd. Voordat ik mijn liefdes- / haatrelatie met gymnasium verkent, zou ik het vernemen als ik de kleren die we droegen niet aanraken. Ik aarzel om het woord mode te gebruiken. Het begon met de broek. Dit waren niet de bijna verleden- Je kniebroek ziet je vandaag. Inmiddels waren ze echt korte shorts en werden gemodelleerd na wat pro basketbal en voetballers droegen. Ze waren meestal gepaard met nike air force 1 dames knie hoge witte buis sokken met drie gekleurde ringen om de top. Zo'n belachelijke combinatie dat het nu tegenwoordig ietwat cool wordt beschouwd door de ironische hipsters van vandaag. In de vroege jaren 70 waren de schoenen meestal Keds of Chuck Taylors. In het midden tot eind jaren 70 waren Adidas, Puma en Nike al de woede. In elk geval beschouwde ik minstens de helft van de activiteiten van de sportschool om pure pure hel te zijn. Jumping jacks, pushups en sit ups - ugh. Ik heb de voorkeur gegeven aan diegene die over elke vorm van joggen of hardlopen, echter. Ik heb het punt van het lopen niet gezien, tenzij het onderdeel was van een spel, of iemand groter, sterker en gemeender, was je achtervolgd. Ik ben zeker dat ik op deze manier voelde omdat ik overgewicht was, uit vorm en traag. Ik ook De touwklim en enige vorm van gymnastiek beschadigd. Nee, ik kan geen touw klimmen en aan de bovenkant raken. Nee, ik kan niet springen en grijpen, mezelf trekken en mijn benen rechtop houden. Er waren ook parallelle staven, ongelijke staven, de kluis en het pommelpaard. Waren die uitgevonden voor sport, of een oude manier van folteren? Bovendien, om me te bewijzen dat ik deze dingen voor mijn collega's niet kon doen, was niet een effectieve motivator. Bij het spelen van pick-up games van honkbal, basketbal en voetbal met de kinderen in de buurt leerde ik me de basiscoördinatie al. Zure druiven, maar in mijn opzicht waren de kinderen die uitmonden in gymnastiek, hardlopen en touwklimmen niet noodzakelijkerwijs de eerste kinderen die in een pick-up spel waren gekozen. Ze waren in vorm, maar veel konden niet gooien, vangen, Slaan, pakken of schieten. Die vaardigheden hielpen mijn gebrek aan snelheid te annuleren, dus ik was zelden de eerste of laatste jongen gekozen. Er waren bepaalde sportschool activiteiten die ik echt heb genoten. De eerste was sleepboot. Dit hoefde niet meer te lopen. Zeer vroeg op een sportschool leraar merkt mijn koppigheid en affiniteit voor traagheid op; Dus hij legde me als anker voor een van de teams. We hebben herhaaldelijk gewonnen, en een touwtrek werd de enige activiteit waarvoor ik voor het eerst werd gekozen. Ik hield van het spelen van dodgeball, hoewel aan de zuidzijde we het 'bombardement' noemden. Dit eerder vieze spel was afhankelijk van het vermogen om hard te gooien en te vangen. Als je kon vangen, moest je helemaal niet ontwijken. Als je kon gooien, was het volkomen aanvaardbaar en zelfs aangemoedigd om een ​​kind in het hoofd te raken. Zo veel als ik van het hield, hielden andere minder gecoördineerde kinderen Ik heb nog nooit een betere afschildering gezien dan in de Judd Apatow tv-serie Freaks and Geeks. Als je het niet gezien hebt, beveel ik het sterk aan. Natuurlijk was softball een favoriet. Uniek aan de zuidkant van Chicago is het gebruik van een 16 'softball, slow pitch en geen handschoenen. De bal zou zo langzaam bij je komen en met zo'n hoge boog had je tijd om je lichaam te herplaatsen. Om te slaan, dit zorgde ervoor dat je de bal 'plaatste', waardoor je het kon waar je maar wilde. Ik kon de gaten in de verdediging zien, de bal raken waar ze niet waren en dit dikke kind kan nog steeds extra bases krijgen. Elke keer.Mijn all-time favoriete sportschool klasse activiteit was vloer hockey. Geen schaatsen! Op zoek naar beelden om dit stuk te ondersteunen, was ik verschrikkelijk om kinderen te zien die helmen en pads dragen en een tennisbal gebruiken voor een puck. We hadden zware plastic hockeysticks, een harde plastic puck en geen pads of beschermende hoofddeksels. In zevende en achtste klasse mochten we mensen in de divider langs de ene kant van de sportschool controleren, en er waren een aantal grote hits neergelegd. Mijn gebrek aan snelheid en overvloedige omtrek betekende dat ik meestal de doelman was. Slap shots waren van elke afstand toegestaan ​​en de rand van de stok in het gezicht vangen kon bloed trekken. Nu dat is wat ik gymnasium bel. Eerder op Huff / Post50: Back to School, 70s StyleBack To School, 70s StyleBack To School, 70s Style1of8Requisite Cool LunchboxShare deze dia: Google Public Domain Images
The administrator has disabled public write access.

Go to topPage: 1