Welcome, Guest
Please Login or Register.    Lost Password?

Under Armor ClutchFit 2.0 football shoes new color
(1 viewing) (1) Guest
Go to bottomPage: 1
TOPIC: Under Armor ClutchFit 2.0 football shoes new color
Under Armor ClutchFit 2.0 football shoes new color 2 Months ago Karma: 0
Prullenbakspraatje
Ik ben niet een vuilnisprater, maar onze huidige stand van zaken heeft mij in een vuile hoek gezet. In 1960 produceerde de gemiddelde Amerikaan 2,7 pond afval per dag. Volgens het EPA was dit aantal in 2003 tot 4,5 pond gestegen (Ik neem aan dat dat nummer niet is gedaald). Dat is per dag, dat is gelijk aan meer dan 1.600 pond prullenbak per persoon per jaar! Maar om William McDonough te citeren, 'is er geen weg.' Er is slechts een aangewezen plek van onbevooroordeelde aarde die een stortplaats wordt genoemd, waar onze afzettingen Nike air max -tabmagazines.nl zitten voor honderdduizenden jaren, en omdat het niet altijd goed vervat zit, lopen veel chemicaliën in de bodem en waterwegen over grote landschappen in giftige woestenijen. En wanneer 'Weg' wordt op onze eigen bodem opgevuld, de rest wordt naar China en eilandnaties vervoerd. Deze landen hebben extreme armoede en beperkte regelgeving, waardoor vrouwen en kinderen elektronica scheiden om schrootmetalen en mineralen te verzamelen en Vervolgens blootgesteld aan toxines die kunnen leiden tot ernstige adem- en orgaanbeschadiging, om niet te vergeten de schade veroorzaakt door het omringende milieu. De Cousteau-familie heeft afval gevonden in de verste oever van de oceanen, zelfs in het ontdekken van plastic militairen in de maagden van albatrossen In de meest afgelegen eilandketens op aarde. Als u een visualisatie nodig heeft van hoe spullen gemaakt worden en waar het gaat, heeft het storyofstuff.com zojuist een internatatie gelanceerd Versie die de productie neophytes overal een beetje meer op de hoogte zal brengen. Het is duidelijk dat dit probleem buiten de hand is gekomen. Bijna elke milieudeskundige is het erover eens dat we een paradigmaverschakeling nodig hebben die erkent dat de natuur niet 'weg' heeft, dat alles wat in de natuur wordt gecreëerd, in een regeneratief cyclisch proces wordt ingebouwd wanneer het nuttige leven ervan is gedaan. Simpel gezegd is afval gelijk aan voedsel En nee, ik bepleit het niet te leven naakt uit het land (mijn ouders hebben dat geprobeerd). In plaats daarvan, beseffen dat het grootste deel van wat we beschouwen als 'vuilnis' eigenlijk recycleerbaar of composteerbaar is (elke grootte en vorm van bin bestaat nu). En de rest? Dat is waar de echte opwinding begint. Revolutionaire bedrijven die de manier waarop we afval hebben benaderd, zijn begonnen te ontwikkelen. Laat me een paar met u delen. Ik heb onlangs gesproken over een trendspaneel bij Opportunity Green met Tom Szaky of Teracycle. (Gebruikt als zeer effectieve plantmeststof) in eerder gebruikte plastic drankflessen, had ik geen idee dat zijn bedrijf zo vuilnis was. Ze zijn letterlijk commoditizing afval - het vinden van waarde in wat anderen weggooien en aan beide zijden Niet minder! Ze zijn briljant dubbeldompelen - betalen voor het verzamelen van de verpakking van producten zoals CapriSun-sapverpakkingen en Stoneyfield-yoghurtcontainers. Vervolgens veranderen ze in bruikbare dagelijkse producten zoals potloodkisten en bindmiddelen die bij winkels zoals Target worden verkocht. De potloodkoffer Was eigenlijk Target's grootste verkoper tijdens de back-to-school mayhem. Etsy heeft de longtail benadering al een tijdje aan het maken, en creëert een marktplaats voor particulieren die zich realiseren dat oude artikelen in nieuwe aanbiedingen kunnen worden lucratief en lonend. Maar als u het thuis wilt proberen, heeft Ready Made Magazine veel ideeën om iets te heroverwegen. Simple Shoes heeft een exclusieve oplossing gevonden voor het opnemen van autobanden in de buitenzolen van hun schoenen. Het blijkt dat banden extreem duurzaam zijn (vertaling: tenzij opnieuw gebruikt worden zij een eeuwigheid in stortplaats) en de treds dragen een goede tractie. Zes paar mannen 's maat 9 schoenen komen uit een enkele autoband. En vergeet dan al uw oude sneakers (elk merk aanvaardbaar) te brengen voor Nike, zodat ze ze kunnen veranderen in sportvelden voor scholen en achtergestelde gemeenschappen via hun hergebruik-een-schoenprogramma. OEcotextiles werpt nieuw licht op detritus, innovatief draaien ananas schil puin in elegante venster scharen. Kokosnoten werden gebruikt als knopen en kommen lang voordat Fijians besloten om kannibalisme te verlaten. Nu worden die schelpen omgezet in alles van vloeren tot hoge designwandtegels. In IJsland wordt de begeerde zalm voor elk onderdeel gewaardeerd (zoals inheemse Amerikanen hun doden respecteren en de bruikbaarheid van elke buffel maximaliseren). Zelfs de huid is veranderd in prachtige ichthyologische 'lederen' portemonnees, manchetten en kleding. Delphine is een boekpersbedrijf dat schattige kaarten, kalenders en stationair maakt met soja-inkt op 100% gerecycled katoen. Het merendeel komt uit de kledingindustrie. Met Nike Air Max 90 Dames de Amerikanen die jaarlijks meer dan 68 miljoen pond kleding weggooien, is de camisole cardstock venture een bodacious diverter. Dit heeft me aan al mijn truien gedacht, met gaten die ik niet kan missen. Dus ik zet dit artikel op pauze en doe een klein doe-het-zelf project met mijn kinderen. We hebben de kasjmier in gekke decoratieve kussens gedraaid en hebben er genoeg over om een ​​cadeau van cadeaus te maken, wat ons uiteindelijk een beetje geld zal besparen. Vorige week maakte ik deel uit van een nationaal panel van rechters voor Google's Juicy Ideas Competition, een collegiale competitie die studenten uitdaagt om waarde te creëren, terwijl ze een boodschap van milieuverantwoordelijkheid communiceren door gebruik te maken van verbeelding, innovatie en creativiteit rond het gebruik van een 'Gooien' item. 'Terwijl ik het nog niet helemaal kan onthullen, kan ik u vertellen dat ik op deze volgende generatie idealisten opgewonden ben - de denkers die de echte verschuiving hebben gemaakt om de waarde te zien in alles wat bestaat , En verantwoordelijkheid nemen voor de huidige bijproducten van het menselijk leven. Terwijl al deze bedrijven en particulieren de juiste bedoeling hebben door bemonsterbare oplossingen voor ons afval te vinden, is er een ding om in gedachten te houden voordat u een nieuwe onderneming start, dat niet elk hergebruik eindelijk voordelig is voor de planeet. William McDonough verwijst naar ongelukkige mixen als 'monstrous hybriden.' Het combineren van biologische en technische voedingsstoffen in één item compromiseert beide systemen. Neem bijvoorbeeld een T-shirt gemaakt van polyester afkomstig uit plastic flessen en textielindustrie katoen bijproducten. Het klinkt als een ingenieus idee, maar door deze te verenigen wordt het hele shirt een nieuw probleem. Alleen zou het katoen biodegraden en de polyester kan worden hergebruikt in een nieuw item. Pure spelen of producten die gemakkelijk kunnen worden gedemonteerd om hun volgende iteratie te vinden, zijn de weg om te gaan. Dus kijk uit voor deze trashy trend-setting bedrijven, en kijk vooral naar producten die hun eindgebruik vanaf het begin beschouwen. Het sluiten van de lus is waar het om draait. En verspreid het nieuws, prullenbak praat is een beetje roddels die het waard zijn om te verspreiden. Doordat het misschien klinkt, is het vuilnis van iemand anders een schat van iemand anders ... of een handtas, of een gordijn of een frisdrankje of ... Voor meer ecofabulous inzichten, zorg ervoor dat u zich inschrijft voor mijn wekelijkse lijst met toppicks in de wereld van groen.
The administrator has disabled public write access.

Go to topPage: 1